Dagens, nu även illustrerad

Idag har/ska jag:
- ätit lunch på raw food caféet Raawka. Avocadosoppa med tamari. Mmmm-hmmm! Men fortfarande skulle jag vilja ha liite större portioner. Eller så är jag bara ett matvrak lik figuren nedan.

- åka till YA och göra Reko beställningsavtal. Jag ska beställa lite ekologiskt kött, ägg, houng och förhoppningsvis lite grönsaker/rotfrukter direkt från bönderna och odlarna.

- gå till Ritz och lyssna på Blondinbella och Karin Lindroos. Kommer såna celebriteter till stan så måste man ju kolla oavsett hur engagerad man är.

Så, nu får ni para ihop rätt bild med rätt aktivitet.





Kommentarer

Lotta sa…
Hihi, kul uppgift som jag klarade av! Nå, hur var celebriteterna då?
Hehe bra så. Ja föreläsningen med Blondinbella var ju intressant. Jag ger inte mycket för hennes genustänk, men desto mer för hennes drive och mod. Karin var klok i sina ord om hållbart mode och slow fashion.