Slut med hemlighetsmakeriet!

Jag lovade ju också tidigare att berätta vad det var för spännande planer som jag har på gång i vår. Det är egentligen flera roliga grejer på kommande, men vi tar dem i kronologisk ordning:
  1. Slow Food Ostrobothnia ordnar föreläsningen "Ett sötare blod" med vetenskapsjournalisten Ann Fernholm om socker och dess inverkan på kroppen. Kvällen hålls på Ritz i Vasa kl. 18 och de nästan 300 platserna börjar så småningom vara slutsålda, så skynda, skynda om du vill hinna med! Och det vill du juh! Oooch för den som inte såg kopplingen så kan jag berätta att jag alltså fungerar som vice ordförande för SFO. Föreläsningen var väl i och för sig ingen nyhet, jag har ju redan bloggat om det, men det passade så bra in.

  2. Må bra-dag i Veikars arrangeras av Ekotanterna i Älvbyarna och jag kommer att vara där bland zonterapi, kostrådgivning, massage, indisk huvudmassage, ekoprodukter, qi gong och mycket mer och sälja mina torkade örter. Platsen är Veikars skola och tidpunkten söndag 2.3 kl. 12-17.

  3. Föreläsningsserie på Kruska butik&café i Jakobstad. I april, maj och juni kommer jag att besöka Kruska tre onsdagskvällar kl. 18 för att berätta mer om vad man kan hitta och använda ur naturens skafferi. Så otroligt kul det ska bli! Det första tillfället äger rum 23.4 under temat sprängticka, det andra 21.5 då de första nässlorna, björklöven och maskrosorna börjar titta fram och under den tredje kvällen 11.6 blir det mer allmänt om olika vanliga "ogräs". Innan dess blir det en torgdag 5.4 då jag säljer mina torkade örter.
Jag hoppas att jag få se er snart, på antingen 1), 2), 3) eller alla tre!

Kommentarer

Mia sa…
Roligt att du blivit inbjuden till så många ställen! Snyggt jobbat!
Yay! Vad skoj! Hoppas att det blir lyckat.
Tack Mia och Linda! :)