Jurlique

Jestas vad jag diggar Jurlique! Min hy är så len, mjuk och full av lyster. Jag tycker till och med att rynkorna i pannan blivit mindre efter bara två veckor av användning. Det här inlägget är ju sen inte sponsrat, hur mycket jag än skulle vilja det.

Jag kollade tidigare igenom ingredienserna på oljan och dagkrämen som jag köpte och konstaterade att oljan är riktigt bra alternativ till hudåterfuktare och att dagkrämen har en del ingredienser som jag kanske kunde lämna bort, men den är ändå ett av de bättre alternativen som finns tillgängliga på marknaden just nu.

Jag ska återkomma med en mer fullständig rapport efter sisådär några månader (om jag lyckas hålla fast i morgon- och kvällsrutinerna med ansiktssköljning och olje-/krämläggning), men jag kan i alla fall säga att jag hittills är nöjd med den nya lystern i mitt ansikte.


Kommentarer

Fin mellanrapport! :) Jag trodde först att jag klickat fel och hamnat på Malenamis blogg med tanke på alla dessa Jurlique-lovord. Men wow, är deras produkter faktiskt sådär bra? :D Jag ser fram emot slututvärderingen!

(Fast jag tvivlar starkt på att det funnits några rynkor i den där pannan. ;))
Det är så skönt när en har hittat ett sätt att behandla sin hud på som en är nöjd med.

Maria: heh, när jag läste Malenamis recensioner tog jag det med en nypa salt för hon är ju ofta rätt så entusiastisk, men herre min hatt, hon hade rätt! Hihi, jo rynkor finns, men det är svåra att fota.

Linda: ja, jag har haft lite svårt att hitta rätt, men det här känns bra.
Maria: heh, när jag läste Malenamis recensioner tog jag det med en nypa salt för hon är ju ofta rätt så entusiastisk, men herre min hatt, hon hade rätt! Hihi, jo rynkor finns, men det är svåra att fota.

Linda: ja, jag har haft lite svårt att hitta rätt, men det här känns bra.