Mádara på provtestning


Jag fick ett mail från Ekosoppi häromdagen där det erbjöds att jag skulle få testa några produkter från det ekologiska skönhetsmärket Mádara. Jag tackade ja och plockade upp påsen från Ekosoppi i Vasa och döm min häpnad när jag hittade såhär många godningar att testa: purifying foam, cleansing milk, balancing toner, peel-ansiktsmask och detox-ansiktsmask.

Jag använder vanligtvis främst naturprodukter såsom honung, ägg, socker ect eller produkter från serien Jurlique, som är ett annat ekomärke. Mádara har ett gott rykte och jag ser fram emot att bekanta mig närmare med produktserien.

Hittills har jag prövat den lena, mjuka cleansing milk, duttat lite blancing toner på huden före läggdags men ärligt talat inte riktigt fatta dess funktion (än) och just nu sitter jag med en väldoftande lermask på ansiktet.Verkar lovande. Men jag återkommer när jag testat mera.

Kommentarer