Raw food fasta- dag 1

Ja, vad äter man då när man gör en raw food fasta? Man börjar dagen med en bärsmoothie med röda vinbär, lingon, fruset ogräs (maskros, rödklöver, harsyra), nässelfrön, torkade nässlor, chiafrön och en klick honung samt vatten. Sen äter man en stor avokado med surkål till lunch. Till middag hade jag tänkt laga blomkålssallad, men så råkade jag istället laga en sköldpaddstårta av kokos, banan och kiwi som var så mättande att jag fortfarande inte är sugen på att äta nåt, men några grönkålschips som jag lagat idag blev det ändå till kvällsmål.

Så kan man ju också göra. Men imorgon ska jag nog äta en riktig middag. Motionen blev lite halvdant gjort, bara 15-20 minuter slö promenad med båda katterna hack i häl. Nu ska jag meditera 10 minuter innan läggdags. Hoppas jag inte somnar, heh.

Kommentarer