Böcker örter och ogräs

Jag vet inte hur jag hamnade in på Adlibris - jag som så gott som aldrig brukar beställa böcker på nätet eftersom jag är en flitig bibliotekskund, eller tja, i alla fall är jag en bibliotekskund - men nu råkade jag klicka hem dessa böcker:

Det gröna apoteket: att bruka och bereda terapeutiska örter av Marie-Louise Eklöf
Brännässla: en älskad kulturväxt
Ni som hängt med här en stund vet ju hur jag vurmar för nässlor, så detta ska bli riktigt intressant läsning. Terapeutiska örter är också någonting som jag skulle kunna tänka mig att fördjupa mig riktigt mycket i, till och med som en utbildning av nåt slag.

Dessutom hittade jag en sida som heter Bokbörsen med mängder av billiga böcker, dock smått begagnade. Är det någon av er som har erfarenhet av den sidan?

Eller har ni andra bra tips varifrån man behändigt får beställa böcker via nätet?

Kommentarer