Flying away, eh?

Trött och osminkad på Vasa flygplats imorse. Gaaah vad pinsamt att ta selfies på allmän plats! Men strunt i det. Jag tänkte "Kan Malenami, så kan jag." Trots mitt bleka, konturlösa anlete blev jag uppchattad av den trevliga, snygga, unga mannen bredvid mig i planet. Hihi.
Hejsan! Jag befinner mig i hemknutarna denna helg och firar lillajul tillsammans med familjen. Det blir knappast så många inlägg i helgen, men följ mig istället på Instagram! Jag heter MaggieBoh och där uppdaterar jag nu mer än när jag är hemmavid.

Det blev ett väldigt miljöovänligt resealternativ denna gång: flyg. Men ooorka köra bil i 5h i detta mörker och dåliga väglag. Eller släpa grejer på tåget/bussen typ lika länge och pröjsa lika mycket. Förlåt Moder Jord. Jag ska samåka till jobbet ännu mer de kommande veckorna.

Förresten, på tal om roligare saker, det röda pärlsmycket hittade jag i somras på gårdsloppiset och koftan och skjortan (som ni inte ser) är också loppisfynd. Snart är hela jag ett (loppis)fynd.

Ha en wunderschön lillajul mina små troll!

Kommentarer

Christina sa…
Ja, ibland råkar det sig så att man är klädd i nästan enbart loppisfynd.
Kul när man märker att en garderob blir bara "hållbarare" och hållbarare.