Kort om kvällens yoga

Idag hade jag lite svårt att hitta en passlig tidpunkt för den dagliga yogan. Efter jobbet for jag och hälsade på en vän och väl hemma efter det så borde jag ha lagat middag, men var inte hungrig så jag surfade runt på nätet istället. Middagen blev sen och strax efter det ringde telefonen och jag pratade med pappa i nästan en timme. Dit for den kvällen liksom. Jag klagar inte på aktiviteterna, men tiden räcker liksom inte till för allt.

Jag försökte ändå hänga med i videon nedan. Det är en kvällsyoga för medelkunniga yogisar, men tyvärr tappade jag lite bort mig där i mitten. Mina knän och vrister är inte riktigt tillräckligt mjuka än. Bäst funkar ju yoga när det är en rutin som man kan från förut och det var ju inte det här. Svårt att lyssna och göra på samma gång, när man ibland är vriden så att man inte ser skärmen. Nåväl. Tillräckligt bra för en fredagskväll.

Kommentarer