Saker jag gjort

Vi kör ett klassiskt bloggtrick och räknar upp saker jag tagit mig för i veckan, för att fylla ut tomrummet mellan mina rediga tankar, som verkar blir allt färre och färre ju närmare (jobb)vernissagen kommer. Vi vet ju också alla att livet är vackrare (och redigare) i punktform, så varsågoda, i veckan har jag:


  • försökt lösa ut Natural High Healing Festivalens 4-dagars biljetter som jag vann strax före jul. Det visade sig att R-kiosken inte alls hittar mina biljetter för att, eheeemmm, jag hade inte fattat vad "du finns på gästlistan" betyder. Nå, det betyder att jag ska plocka upp mina biljetter där på plats och ställe på festivalområdet när jag kommer dit. Wooohooooo! Jag ser så fram emot denna festival!

  • yogat på morgonen. Bara 10 minuter men jag var ändå förvånad över att det blev av, hälsar zombiekaffemonstret från morgonkvisten.

  • yogat på kvällen. Förvisso inte alla kvällar som jag hade entusiastiskt planerat ännu i bilen på vägen hem och innan jag säckat ihop mätt och nöjd under en filt, men ändå.

  • haft en Snapchat streak med min lillasyster i 14 dagar i sträck nu. Wow!

  • skrivit ner och hängt upp mål och tankar kring 2017. Jag lägger upp listorna, orden eller visionboards eller vad man nu vill kalla dem innanför på garderobsdörren, så att jag ser dem dagligen, men inte hela tiden.

  • "räddat" en till måltid via ResQ och fick så mycket mat att det räckte till en liten lunch också (kokade dock mer ris).

  • handlat på REKO för rätt så dyra pengar, men fina grejer. Nu behöver jag i och för sig inte handla mat på några veckor igen. Färre men större köp?

  • imorgon ska jag gå på revy med killen jag är stödvän till. Jag är ingen stor vän av revyer, men loaklproducerat som det är så är jag ju såld.

  • gjort en ny header till bloggen! Jag är ju givetvis inget proffs när det kommer till grafisk design, men jag blev faktiskt riktigt nöjd. Vad tycker ni? Äääärligt talat alltså. 

Vad har ni gjort i veckan?

Kommentarer